söndag 14 oktober 2012

Fy fan vad jag är lycklig!

Jag må känna mig stressad många gånger över jobb och plugg, har lite pengar och bor i en mini lägenhet - men fy fan vad lycklig jag är ändå! Jag har allt jag någonsing kan önska mig - mitt livs kärlek! Så länge jag har Per vid min sida kommer jag alltid att vara lycklig! 

Just nu befinner sig Per på en Ålandsbåt...och jag är alldeles ensam här hemma. Jag avskyr när han inte är hemma eller när jag reser bort, då saknar jag honom förskräckligt mycket!

I helgen har Linda och hennes kille Jason hälsat på oss. Linda och jag har inte setts på ofantliga 3,5 år, men det känns som att vi sågs igår. Idag tog vi en lång fika på Bara Vara och sen strosade vi runt i affärer. Guuud vad jag saknat linda!!! Nu har vi lovat att skärpa till oss och ses lite oftare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar