måndag 31 december 2012

Bye bye 2012

Den sista veckan av 2012 har varit mycket bra - har varit i Göteborg och bott på hotell med Linnéa, shoppat, drukit vin och ätit gott. Mycket trevligt! Vi har även gjort framsteg i bröllopsplaneringen, provat kläder och ringar och lite annat :)

2012 har varit ett stressig år för min del. Jag har pluggat och jobbat mycket och jag började även att jobba extra på Pers företag. Nästa år ska jag ta det lite lugnare har jag bestämt och kommer att lägga studierna på is ett tag och fokusera mera på träning och mitt välmående.

Den största händelsen under 2012 var utan tvekan frieriet! Andra roliga händelser var resan till Mallorca med Hanna, när Linnéa hälsade på mig i Örebro i våras och Hanna och Emmas bröllop och möhippor.

2013 kommer att vara det roligaste året i mitt liv så här långt. Då gifter vi oss, jag kommer att se till att träffa mina vänner oftare, jag ska träna mycket och bli gladare och mera social. Det kommer bli ett underbart år helt enkelt!

Hoppas ni alla får ett riktigt gott nytt år!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar