tisdag 15 januari 2013

Hänt sen sist:

  • Det går framåt i bröllopsplaneringen! Igår blev lokal är bokad och datum bestämt. Per har ordnat en otroligt fin lokal och jag är såå glad! Detta firade vi med Pommac och glass! Jag vill berätta allt om alla planer och vad vi bestämt, men vi väljer att inte säga för mycket just nu. Det känns trots allt roligt att få hålla vissa saker för sig själv en stund till :) - vilket är väldigt olikt mig!
  • I söndags badade vi i Kumlas nya badhus. Vi var de enda vuxna utan barn, men vi hade superkul och åkte rutschkana snabbare och oftare än barnen! Rekomenderas!
  • Förra helgen åkte jag slalom med min bror. Gustav hade inte åkt skidor sen han var 16 år så jag fick hjälpa honom att fräscha upp tyngden-på-dal-skidan-tekniken.
  • Jag har spontan-beställt en ny mobiltelefon. Den ska vara den bästa på marknaden enligt Per. Jag väntar på den med spänning.
  • Jag pluggar fortfarande...vilket är positivt. Jag höll som bäst på att skriva ihop ett mail till min lärare för att meddela mitt avhopp när min kollega och före detta lärare, Sarah, kom förbi mitt kontor och fick mig att inte ge upp. Om det blir ett uppehåll från studierna i vår eller inte är fortfarande ovisst. En paus från plugget hade varit skönt men får jag börja skriva D-uppsatsen klarar jag inte av att motstå det. I morgon vet jag förhoppningsvis hur det blir. 

3 kommentarer:

  1. Du är duktig som kämpar på med pluggandet!!! Hur långt har du kvar nu?
    Vore roligt om vi kan ses snart! Var alltför länge sen nu! Hur länge till bor ni i Kumla? Kanske kan komma förbi en sväng nån helg...
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Du är så välkommen att hälsa på! Vore så kul att ses, blir alltför sällan nu! Tycker vi borde ta en vinkväll...vi får kika på nåt datum som passar. Jag tror att vi ska bo i Kumla i 3 veckor till. Jag har uppsatsen samt en kurs kvar, sen har jag min magister :D
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Men då är du ju snart klar med plugget! :)
    Nu i helgen ska vi hem till mamma och pappa, men nästa helg kanske vi kan få till en fika i Kumla? Får boka in en vinkväll oxå :)

    SvaraRadera