söndag 21 april 2013

Trött som en gnu

I fredagar åkte jag hem.till Sunne för lite kvalitetstid med familjen; bus med Thilde, löp runda med brorsan och tv-tittande med föräldrarna. Min äldsta vän (förutom mina kusiner) har fyllt 30 och hon höll ett firande på en restaurang i Karlstad. Lördsgskvällen bestod därför av tapas, gott vin och trevligt sällskap. Kvällen slutade på det mycket trevliga Koriander där vi dansade. Kl 02.10 tog jag bussen hem till Örebro igen.

Jag känner mig helt slut idag på grund av alldeles för lite sömn. Helgerna är alltid för korta och det är så mycket som ska hinnas med. Idag måste jag skriva på D-uppsatsen som ska vara klar om några veckor. När jag har min magister tror jag att jag ska prioritera mig själv och mitt privatliv ett tag - hinna umgås med min familj och vänner och ta hand om mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar