söndag 13 oktober 2013

Vilken helg det varit! Mycket sömn, god mat, träffat underbara vänner och njutit av det underbara vädret och så klart myst med mannen i mitt liv <3

Batterierna känns laddade inför nästa vecka som kommer att inledas med middag med Håkan och sedan får jag långväga besök några dar av Emelie. Helgen kommer att spenderas i Sunne med familjen. Längtar så! Det kommer att bli en fantastisk vecka!

Jag har faktiskt varit till gymmet några gånger den senaste tiden och jag känner hur gott träning gör mig. Jag kommer snart ha mera tid för träning då jag slutar jobba på Pers företag och jag ser fram emot att få mera tid för träning.

Vi har bestämt var bröllopsresan ska gå och vi kommer att boka den så snart jag fått OK om semester från jobbet!

Det är så mycket roligt som händer framöver och det känns jättebra. Jag har haft en liten svacka då jag känt mig stressad men är på väg ur den nu och jag är så glad över Per som stöttar mig hur sur och trött jag än är och älskar mig trots mina fel och brister. Mina vänner och familj är också helt underbara! Älskar er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar