onsdag 13 november 2013

Ensam i vår stora lilla säng. Per är i Stockholm. Avskyr att somna utan Per, är lite mörkrädd nu för tiden...jag tror ju på "spöken". Gör allt för att inte somna... Kollar på resor till varmare breddgrader. Måste komma igång med träningen, känner hur kroppen säckar ihop. Funderar på berättelser till min kommande bok. Just det, jag har bestämt mig för att skriva en bok. Mitt drömyrke ända sen barnsben är att bli författare, så varför bara låta det vara en dröm? Nu ska jag i alla fall testa. Och varför är det då mitt drömyrke - jo för frihetens skull; att kunna jobba när jag vill och var jag vill. Inte mer romantiskt än så men en helt okej motivering för att testa tycker jag.

Slut på flummet för idag. Ska försöka blunda och drömma sött!

Kos på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar