tisdag 31 december 2013

Årsresume 2013

Vilket år det varit! Ska försöka sammanfatta året månad för månad:

Januari: Vi var hus vakter i Kumla och jag åkte till Karlskrona för att hålla en föreläsning.

Februari: Jag blev rejält överraskad på alla-hjärtans dag av min fina man! Vi gick på Örebro-galan och bar hur snygga som helst!

Mars: Jag fyllde tant och höll en födelsedagsfest och fik besök av alla fina vänner <3 Jag hade även en 30-årsfest tillsammans med min kusin för vår familj i Sunne.

April: Minns inte denna månad...antar att jag mest skrev på uppsatsen. Vi firade påsk i Småland hos Pers familj.

Maj: Åkte till Köpenhamn för första gången och hälsade på Linnea och Mads. Älskar stan! Jag höll föreläsning i Jönköping och i Malmö. Lämnade in D-uppdatsen som jag kämpat med hela våren. Jag var på Jenny och Evas 30-årsfest!

Juni: Jag överraskades en lördagmorgon av att mina vänner ringde på dörren - min möhippa! Jag åkte till Uppsala och hälsade på Linda och vi firade midsommar!

Juli: Vi hade semester och planerade inför bröllopet. Vi hann även med en tur till Läckö slott och till västkusten. Vi gifte oss på årets varmaste dag och det var helt fantastiskt! Har levt i ett lyckomåln sen dess!

Augusti: Vi hade semester och vi åkte till Danmark och Tyskland. I slutet av månaden var vi på bröllop på Gotland!

September: Jag blev faster igen till söta Emmie och jag spenderade därför mycket tid i Sunne under hösten. Jag förläste i Uppsala. Vi deltog i mitt livs första lajv. Jag hann även med ett besök i Stockholm hos Jenny och Kajsa för en minst sagt blöt fest!

Oktober: Vi var på Halloween-fest och Oktoberfest!

November: I månadsskiftet oktober/november åkte jag till Linköping och hälsade på Emma, Freddy och lilla Ella. Supermysigt!

December: Uppsatsen var äntligen helt klar! Spenderade mycket tid hos familjen. Firade jul i Sunne och i Småland.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar