torsdag 9 juli 2015

Egentid

Ligger brevid Viggo i sängen och är lyckligast i hela världen! Jag fick en timma egentid nyss då han sov gott i sängen och jag slappade framför TV. Innan, när jag nattade honom, hoppades jag att jag skulle få just en liten stund för mig själv ikväll för jag kände att jag behövde det. Jag tänkte att de senaste dagarna har varit jobbiga då han sovit dåligt på nätterna (dvs vaknat ofta och sparkats) och jag dessutom varit ensam några dagar, så egentid var behövligt. När jag nyss kröp ner brevid honom i sängen fylldes med så mycket kärlek; de senaste dagarna har inte alls varit jobbiga och jag vill aldrig mer ha egentid, jag vill spendera varje minut med Viggo! Aldrig mer ska jag önska mig egentid! Fast jag antar att det är just det som är meningen med en liten kort stund för sig själv då och då, att man uppskattar det man har så otroligt mycket mer! Viggo ger mig egentid när jag behöver det helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar