lördag 1 augusti 2015

Midnatt råder

Vi håller på att flyttar! Som vi längtat att få bo på landet vid en sjö, snart är drömmen verklighet, men vägen dig känns just nu slitsam. Det är jobbigt att packa, avskyr själva flytten. Och sen att packa upp... Börjar redan känna mig sliten. Jag har inte så mycket tid över om dagarna så att dessutom hinna packa är inte helt enkelt. Jag vill ju dessutom gå igenom det mesta själv för att veta vad som ska slängas, hur det ska organiseras osv.

Jag hoppas innerligt att den riktiga sommaren börjar när vi väl kommer till huset. Snälla, en riktigt varm och fin augusti tack! Ja nu är det faktiskt augusti! I skrivande stund är klockan prick 00:00. Har duschat nu när V somnat, värdefull återhämtningstid.

Jag vill så gärna komma igång och träna! Jag har bestämt mig för att köra klart alla mamma-mage övningar innan jag går över på styrketräning. Löpa kan jag göra, men jag vet inte vad jag ska skylla på.. Maskfobin? Det regnat ju varje dag. Körde över en mask med barnvagnen här om dan, det tog många minuter innan pulsen slog normalt igen. Vidriga kräk! Och alla äckliga sniglar.  Ormar finns det fullt av i löparspåret också. Nej en mortioscykel får vi nog investera i om det ska bli någon träning i höst för min del.

Nu ska jag sova på min lilla del av sängen...V tar upp största delen, trots att han är minst. Samma var det med katterna. Jaja, go natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar