måndag 21 februari 2011

En händelserik helg:

Fredag kväll:

*Städade ur Pers lägenhet. 
*Däckade i soffan.

Lördag:

*Lämnade över nyckeln till den nye ungkarlen som ska bo i Pers lägenhet. (Ja, vi är nu mera sambos i min lilla skolåda till lägenhet).
*Åkte hem till Sunne.
*Åkte till Gräsmark (varför vet jag inte).
*Åkte till Gettjärn för att delta i mitt kusinbarn Davids namngivning.
*Namngivningen övergick till bröllop.
*Åkte hem till mor och far
*Firade Thildes 1-års dag.
*Tittade på en norsk film som handlade om troll (!).
*Somnade till troll-filmen.

Söndag:

*Åkte skidor i Hovfjället.
*Satt i en skidlift i Hovfjället.
*Ramlade i ett gupp och slog i armen.
*Åkte hem till Örebro.
*Öppnade en flaska vin från Sydafrika.
*Somnade i soffan. 


2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Behöver man kunna mycket matte och liknande om man vill bli audionom? Har funderat på att börja en audionomutbildning men är inte så bra på matte .(Jag skyr det som pesten :D) Är det roligt? Berätta mer i din blogg! Jag vill veta allt! Hur gör man allt ? Vad läser ni? ja.. Du förstår! Jag är intresserad!!

    SvaraRadera
  2. Ska skriva ett inlägg om det ikväll :)

    SvaraRadera