lördag 5 maj 2012

Saknar...

Linda! Vi har inte setts på 3 år, och att du inte finns här innebär ett stort tomrum.

Fredrica. Du har alltid varit min paraply när det regnat.

Emma - Vi ses alltför sällan. Saknar att träffa dig i skolan varje dag, precis som förr. 

Daniel. För att du är du.

Gänget. Saknar att träffa er varje dag. Saknar gänget.

Josefine. Min kloka och vackra vän. Saknar spontaniteten och glädjen du sprider.

Jag är lyckligt lottad som träffar Hanna, som är en av mina bästa vänner, på jobbet varje dag. Men jag saknar er andra också... Örebro är inte samma sak utan er.

2 kommentarer:

  1. Saknar dig oxå och hela gänget! Vi bor ju bara 3 mil från varandra men är usla på att ses. Men du ska veta att jag tänker på er nästan varje dag och vill träffas snart!!! Är du i kvar i Örebro kristiflygarehelgen? Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Saknar dig med! Vi måste ses oftare! Jag åker till Sunne den helgen och firar lilla pappa som fyller 65 år :) Jag hör av mig nån kväll så bokar vi en dejt :) Kram

    SvaraRadera