torsdag 27 september 2012

Detta har hänt sen sist:

Jag inser att jag är dålig på att uddatera bloggen och jag har egentligen ingen bra ursäkt för det. Det händer faktiskt massor av saker i mitt liv just nu... Förra veckan var jag på facklig utbildning tillsammans med Hanna på Playa de Palma, Mallorca. 

Vi hade föreläsningar 8 timmar varje dag så det var verkligen ingen semester...

...men en ledig dag hade vi och då besökte vi Palma. 

Vi hyrde cyklar och cyklade på den fantastiskt vackra cykelvägen längs havet! 

Bort är bra men hemma är BÄST (jag hade hemlängtan hela tiden)! När jag kom hem i lördags kväll överraskade Per mig med att fria till mig! Jag sa såklart JA och jag kan fortfarande inte riktigt fatta att det är sant! Det var världens finaste och mest romantiska frieri! Jag har världens bästa kille!

Jag har dock ingen ring ännu, men har provat ett antal...det är svårt att välja ring när man vet att det kommer en till inom ett år :D 

Förutom att jag svävar på moln och är jättelycklig så jobbar jag stenhårt med ett superroligt forskningsprojekt! Jag pluggar dessutom på 25% och kommer snart att plugga ännu mer... På söndag ska jag äntligen springa Lidingöloppet!  Jag har så otroligt mycket energi just nu och livet är helt otroligt härligt underbart!

Peace and love!

1 kommentar:

  1. Var in på din blogg i förmiddags och tänkte som du skrev att det är dax att uppdatera för det händer ju jättemycket roligt i ditt liv nu!!! Är så glad för din skull! ♥

    Blir roligt att ses på tisdag! Kramar

    SvaraRadera