fredag 9 november 2012

Procent i siffror

Jag måste vara en tidsoptimist, ha ADHD (som alla andra) eller helt enkelt vara en driven och målmedveten person... På tisdag ska jag börja en ny kurs som ges på 50% och eftersom jag redan pluggar 25% innebär det att jag totalt ska plugga 75%. Jag jobbar dessutom 100% plus några timmar i veckan på Pers företag. Jag försöker även hinna med att träna för att kunna utföra Tjejklassikern OCH planera bröllop. Hur hinner jag med allt detta undrar ni och hur stressad är jag egentligen? Faktum är att jag är sjukt oeffektiv om jag har lite att göra, då drar jag ut på allt till sista stund. Nu planerar jag min vardag, alla kvällar och helger. Tiden går fort och jag är effektiv men känner mig inte det minsta stressad (än). Baksidan är att jag inte hinner umgås särskilt mycket med kompisar vilket verkligen, verkligen suger. Jag har ju inte supermånga vänner som bor kvar i Örebro, därför skulle jag vilja ha tid (och råd) att åka och hälsa på mina vänner oftare. 

Förra helgen var Hanna och jag i Stockholm. Vi åkte dit tidigt på lördag morgon, inledde lördagen med shopping och sen åkte vi hem till Jenny. Vi käkade middag med Jenny och hennes kille samt en vän till honom och sen åkte vi till Kajsas 30-årsfest! Vilken energikick helgen var och det tog en hel vecka att återhämta sig kan jag lova :) 

Puss och kram alla fina vänner där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar