måndag 8 juli 2013

19 dagar kvar...

Det är enbart 19 dar kvar innan vi gifter oss. Nitton! Jag längtar och samtidigt vill jag stanna upp och njuta av pirret och förväntningarna som infunnit sig. Kommer allt bli bra? Kommer jag gråta? Kommer folk tycka att jag är snygg?  Tänk om och tänk om... Det BLIR bra, det vet jag. Vi har ju engagerat proffsiga vänner :-)

I lördag hälsade förresten Jenny på mig och det blev en salig blandning av vin, sangria och drinkar. Vi var först hemma hos mig och sedan drog vi till satin där det var packat med folk! När vakten knackade oss på axeln och sa att det var stängningsdags vinglade vidare tillbaka hem till mig och drack upp det sista som var kvar av sangrian på ballongen tills solen gick upp! Denna kvällen kommer att vara ett kärt minne länge och jag vill ha fler sådana kvällar!

Love J

1 kommentar:

  1. De var verkligen en jätte trevlig kväll så det får vi göra om snart:)

    SvaraRadera