fredag 13 december 2013

Det har varit mycket vila i soffan denna vecka. Ser fram emot klimakteriet så jag slipper den här mens-skiten! I morgon ska jag jobba extra så jag passar på att vila upp mig lite extra. Jag läste förresten en träningsblogg nyss att sömn är en av den viktigaste delen för att komma i form, ja förutom kost och träning naturligtvis. Jag är nog dålig på att vila så det slå jag bli bättre på. Jag ska bli bättre på de där två andra komponenterna för att få komma i form. Jag har haft 30-års kris i ett års tid nu och är lite less på det. Äldre blir man oavsett om man vill eller inte så jag ska försöka se så snygg ut som jag bara kan, trots min höga ålder. Därför ska jag träna, vila och äta rätt så jag lever ett långt och lyckligt lov både på insidan och utsidan!

2 kommentarer:

  1. Enligt mig behöver du inte ha ngn kris, super snygg! Jag blir snart 31 och jag tycker det varken känns eller syns. Hoppas du får en bra helg. Kram /Kajsa w

    SvaraRadera
  2. Tack söta du <3 ha en fin helg du med"

    SvaraRadera