tisdag 8 december 2015

Jag har kommit på en fantastisk affärsidé  (enligt mig själv) och skulle vilja sätta den i verket. Mailade någon igår som jag hoppas kan hjälpa mig! Spännande,  får se om det blir bu eller bä! Tänker inte berätta mer nu, hemligt, hemligt. ..

Har ny mobil med en rättstavning som gör mig galen! Den ändrar rättstavade ord till andra ord! Blir tokig! Får gå tillbaka i texten hela tiden och ändra. Står det nåt konstigt här är allt rättstavningens fel med andra ord ;-)

Vi planerar en resa snart till varmare breddgrader.  Läskigt att resa med viggo men det är säkert nyttigt för mig att utmana migsjälv. En bilresa i början med viggo var ju superläskig, minns resan från BB. ..vrida rädd att vi skulle dö. Det kanske är samma med en flygresa, har man gjort det några gånger med barn så blir det inte så läskigt efter ett tag... Vi har i alla fall ordnat med pass och sånt. Super spännande! !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar