fredag 1 januari 2016

Gott Nytt År!



Då var 2015 slut och nu är 2016 här. Vi hade ett lugnt firande här hemma bara Per, Viggo och jag. Viggo somnade vid 22 så Per och jag satt framför brasan och åt och drack gott sen kröp vi ner i sängen bredvid viggo efter tolvslaget.  Viggo vaknade för övrigt prick 23.59 så jag firade in det nyå året genom att ligga intill viggo. Vilket perfekt sätt att både avsluta 2015 och välkomna 2016 på.

2015 har varit mitt livs allra bästa år, Viggo föddes ju, ingen annan händelse slår det. Sen köpte vi ju huset också,  även det en stor händelse.  Sen har jag älskat att vara hemma med viggo, varje minut, men nu börjar man sukta efter lite egentid.

Jag har svårt att se att 2016 skulle kunna slå förra året. Viggo blir ju 1 år snart och vi har lite resplaner för året. Ska bli kul. Kommer sluta amma snart vilket jag verkligen ser fram emot. Annars ska vi bara hänga med och följa viggos utveckling vilket är superhäftigt!

Har avgett nyårslöften också, dels att ta hand om mig själv mer på alla plan: äta bättre, träna, vill börja med yoga, testa nya saker osv. Jag lovade även i morse att ta hand om min och Pers relation,  visa uppskattning mot Per, avsätta tid för oss att gå på dejt osv. Vi firar för övrigt 5 år tillsammans idag. Amor vincit omnia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar