lördag 20 november 2010

Nackdelen med att träna på Friskis & Svettis är att det är ett väldigt populärt ställe att träna på. Det gör att man får komma i god tid för att vara säker på att få vara med på ett pass. I tisdags och idag fick jag vända och gå hem då mina spinning-pass redan var fullbokade när jag kom. Lite tråkigt faktiskt när man masat sig iväg till gymmet och ännu tråkigare med tanke på allt onyttigt jag proppade i mig igår kväll...

Snart ska jag bege mig till frisören för att bleka min hemska utväxt. Jag har inte blekt håret sedan examen i början av juni... Det ska bli skönt att bli riktigt blond igen :) Ikväll är det party hos Jenny som gäller! Det är lite passande att gå till frisören samma dag som en fest! Fester är roliga och jag ser fram emot den!

Hoppas ni njuter av helgen lika mycket som jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar