lördag 13 november 2010

Vill ha förändring!

Den lilla skolådan som jag bor i är jättesöt och jättemysig. Men det är inte mina möbler och jag saknar min soffa grymt mycket. Vill ha en större säng också... Mest av allt vill jag ha en större lägenhet. Ska dock bo i min lilla lägenhet tills augusti nästa år. Men jag ska ändå börja leta. Finner jag den perfekta lägenheten kan jag hyra ut den i andra hand tills vidare.

För exakt ett år sedan bodde jag i Oslo tillsammans med Jossan. Det var tider det. Då var jag också lite halvt hemlös som nu. Nu har jag ett jobb, men annars står jag och trampar på exakt samma ställe. Många av er vet nog vad jag menar. Hur kunde det bli såhär? 

I Oslo åt vi mycket Lefse. Det satte sig på magen. Tack vare spinningen har ett par Lefse-kilo äntligen ramlat bort. De har suttit där ett år nu och de övriga ska också bort. Mitt gamla jag ska tillbaks! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar