söndag 3 juli 2011

Hänt i helgen:

 Per och jag har varit i Sunne och hälsat på familjen. I fredags satt vi ute på altanen till midnatt och njöt av den varma sommarkvällen. På lördagen åkte vi till Östra Ämtervik och Lanthandelns dag. Vi passade också på att besöka kyrkogården i Östra Ämtervik och Selma Lagerlöfs grav. 


Sen firade vi mor som fyllt år och åkte till Sunne och tittade på bio. Under kvällen pågick ett evenemang i Sunne där Sverige och Norges främsta skidåkare åkte rullskidor inne i centrala Sunne. Jag älskar skidåkning och vi passade därför på att få en glimt av Marcus Hellner, Petter Nordtugg och Anna Haag. Min kära pojkvän sprang fram till Marcus Hellner och knäppte en bild på honom under tiden som han skrev autografer


Jag ville inte vara med på bild tillsammans med Marcus, det kändes jättetöntigt. Men innerst inne så ville jag såklart det, så jag gick lite närmre för att hamna i kamerans blickfång. Så bakom Marcus Hellners vänstra axel står alltså jag. 


Helgen har också bestått av en massa mys med Thilde och katten Doris. 


Nu börjar nedräkningen inför Kroatien. Om exakt en vecka sitter vi på en balkong nånstans i Kroatien och avnjuter ett gott lokalt vin och spelar Yatzy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar