tisdag 26 juli 2011

Alla andra, och då menar jag verkligen ALLA andra, letar hus, planerar barn, är gravida, planerar bröllop, bor i hus, skaffar hund och Volvo. Alla utom jag. Jag hyr en möblerad mini-lägenhet i andra hand. Jag är nog sen i utvecklingen helt enkelt. Jag kommer va den sista som skaffar allt det där. Men jag är inte bitter för det. Jag njuter av friheten att inte vara uppbunden till villa, vovve och blöjor. Och allt det där hinns med, livet är ju långt liksom. Och dessutom såg jag på TV igår vad som händer med koppen efter en graviditet. Jag får helt enkelt passa på att njuta av livet som ung, vacker och fri ett tag till!

2 kommentarer:

  1. Ta det lugnt, det hinns med när tiden är inne! Jag är 32 nu när jag flyttade till hus och ska ha barn...det känns helt rätt tidpunkt. Och det där med kroppen efter graviditet....den kommer inte se ut som förr men kommer vara hundra gånger värt det :).
    Hörde att du oxå kommer med på torsdag, skoj :)

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att det är rätt tidpunkt vid 32, då kan jag vänta på allt det där i lugn och ro :) Och 30 är ju det nya 20 har jag hört ;) Ses i morgon! Kram

    SvaraRadera