söndag 6 november 2011

Söndag

Det var så trevligt att ha Emma på besök. Vi gick på stan, lagade god mat och kollade på TV och pratade. Idag mötte vi upp Anneli och Hanna på Java och sen åkte Emma hem. Det känns lite tomt här i lägenheten nu. 

Lägenhetsbytet som jag hoppats på blir inte av, hoppas det dyker upp någon annan lägenhet som man vill ha. 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på...jag tänker nog lägga mig på sängen och se några avsnitt av Sex and the city, kolla mailen regelbundet ifall någon ny lägenhet dyker upp, eventuellt ta en promenad och kanske baka lussekatter. 

4 kommentarer:

  1. lussebullar låter som ett ypperligt tidsfördriv

    SvaraRadera
  2. Ska baka i morgon, så de är färska när du kommer hem <3

    SvaraRadera
  3. Tack för en mycket trevlig helg, är alltid lika roligt att träffa dig:)

    SvaraRadera
  4. Tack detsamma! Det var himla kul att du kom! Kram kram

    SvaraRadera