onsdag 21 november 2012

Dagens fundering:

Egocentriska människor, hur är de egentligen funtade? Vad rör sig i huvudet på dem? Vad som händer när de inte står i centrum har jag erfarenhet av, idag blev jag en rikare, annars är dessa människor för mig mest ett mysterium. 

Vem bestämde att vi ska ha 12 månader varje år och ha en skit-månad som kallas november? Snälla, kan inte nån riva bort november ur almanackan! Det är färglöst, kallt, blåsigt och regnit. Kan nån hjälpa mig att hitta nåt positivt med denna månad?

Vad driver mig till att plugga så mycket som jag gör? Jag har nu pluggat totalt 6,5 år på universitet - varför nöjer jag mig aldrig? Jag lovar och svär att efter nästa termin inte öppna en bok igen...inte på minst ett år i alla fall :)


1 kommentar:

  1. Det positiva med november är att manhelt utan dåligt samvete kan va inne och kura och mysa, tända massa ljus... :)

    SvaraRadera