onsdag 28 november 2012

Inlägg nr 500!!!

Idag har vi varit och kollat på lokal till vårt bröllop. Det var en mycket fin lokal men sängplatser till våra gäster kunde inte garanteras, vilket var ett stort minus. Jag tyckte att omgivningen inte kändes så intim eftersom det var mycket hus och en annan restaurang i närheten. Vi ska åka och kolla på fler lokaler...det börjar brinna lite i knutarna nu då alla datum nästa sommar/höst börjar bli uppbokade. 

Jag har lagt ner ambitionen om att genomföra tjejklassikern nästa år på grund av tidsbrist och för dålig kondition. Den lilla energi som jag just nu har över efter plugg och jobb går till att orka ligga raklång i soffan. Skidorna får ligga på hyllan tills nästa år helt enkelt :) 

I och med detta inlägg har jag skrivit hela 500 stycken inlägg i denna blogg som funnits i drygt 2 år. Aktiviteten det senaster året har dock varit väldigt låg. Jag ser den här bloggen som en liten dagbok för migsjälv och er som vill läsa. 

Tjip på er!

1 kommentar:

  1. Jag har förmodligen en riktigt bra lokal på gång :) berättar mer ikväll!

    SvaraRadera