tisdag 28 april 2015

Nu börjar jag sukta efter mera sociala kontakter med vuxna människor. Jag älskar varje stund med Viggo, men det stärker mig samtidigt att klara av att ta med honom ut på olika aktiviteter.

Igår hälsade vi på Hanna H och idag besökte Hanna S oss. Vi tog promenad och åt våfflor. Hanna S har precis som jag sin familj långt borta. Det kändes skönt att få ventilera saknaden till ens familj med någon som känner likadant. Vi ska försöska ses varje vecka framöver!

I helgen ska vi åka till Småland och hälsa på Pers familj. Det känns pirrigt att åka så långt med Viggo, men himla skönt att Per är med. Direkt efter Småland åker vi till Sunne, det blir en ännu längre resa och mera pirrigt. Allt kommer säkert gå bra och vi kommer växa allihop av det här. Hoppas jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar