söndag 17 maj 2015

Jag går med uppsatt hår hela tiden nu och då känns det lite bättre. Lika bra det kanske, jag tappar väldigt mycket hår just nu i och med att jag ammar. Nog om det.

Linnea har varit på besök i helgen och det har varit så mysigt! Längtar tills jag kan åka till Köpenhamn och hälsa på! Skönt med ett bra avslut på denna vecka som inte började särskilt bra.

Just nu ser vi på en VÄRDELÖS film. Från 70-talet tror jag med Mel Gibson. Per valde film...

Vi har ätit pizza idag, druckit cola och ätit godis...jag skulle ju börja ett nyttigt liv nu. Men ibland mår kanske själen bra av att få frossa lite... Men nu i veckan ska jag komma fortsätta äta bra och träna mer. Magövningar varje dag och löpträning när vädret tillåter. Vi tog en promenad i skogen i går och såg inte mindre än tre ormar! Jag har faktiskt blivit lite rätt att gå i skogen själv nu för det finns så himla mycket orm häromkring. Igår drömde jag mardrömmar om ormarna. Jag älskar skogen men samtidigt njuter jag inte längre av att gå där för mitt fokus är bara att titta var jag sätter fötterna så jag inte trampar på någon orm! Usch!

Nu i veckan fyller Viggo fyra månader och han ska börja smaka på mat. Ska bli så kul att se hans reaktion. Jag ska träffa en kompis samt träffa förändragruppen. Jag ska läsa igenom artikeln som kommit tillbaka från granskare, mina handledare har jobbat med kommentarerna men jag vill ändå gärna se lite vad de skrivit då det är jag som i slutändan ska försvara artikeln vid disputationen, om jag kommer så lång...

Nu får jag kika lite på filmen tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar