tisdag 9 februari 2016

Idag vinkade vi av Jane och Mattias som hälsat på oss här under 10 dagar. Det har varit så roligt att ha dem här och vi har gjort en del utflykter tillsammans med dem, bla varit till Key West och Bahamas. Nu känns det tomt när de åkt...

Vi har snart varit här i en månad och jag kom att tänka på att vi inte har så långt tid kvar här. Nu den sista tiden som är kvar ska vi få in goda rutiner. Inga mer kakor eller onyttig mat, ska träna varje kväll och komma i form. Jag ser fram emot det. Gillar goda rutiner.

Igår tog Viggo sina första steg utan vårt stöd. Vi var i lekparken och jeanette sa att här är perfekt för viggo att lära sig att gå; underlaget är nämligen mjukt med stötdämning. Jag testade att släppa viggo när jag kände att han hade balans och jo minsann, han tog sina första steg själv! Jag blev så glad att tårarna började rinna nerför kinderna!  Vår stora kille!!! Jane filmade dessutom när han tar några steg själv, helt underbart.  Han ser så glad ut på filmen vilket också värmer hjärtat!  

Nu ska jag sova och i morgon njuta av en ny dag här.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar