söndag 6 mars 2016

Helgen i korthet

Vilken mysig helg jag haft!  Det är så underbart att vara hemma igen,  älskar mitt hem! I går morse körde viggo och jag in Per till stan och åt hotelkfrukost med honom och några vänner. De skulle sedan bege sig med buss till Sälen för att åka Vasaloppet.  Efter det åkte viggo och jag hem och vilade.  Sen blev det en tur till affären och sen kom emelie och Jolina och hälsade på. De sov över och det var så kul att se viggo och jolina leka tillsammans. Viggo ville göra allt som Jolina gjorde och han var så glad att ha en kompis här. I dag åkte vi alla till Tant Grön i Vintrosa och tuttade runt bland alla fina saker och åt en god lunch.  Barnen ratade dock pannkakorna,  haha, så typiskt.  Sen for vi hem och medan viggo vilade passade jag på att packa upp en resväska. Det var helgen i sammandrag.  Så mysigt. Nu väntar jag på att Per ska komma hem och berätta allt om vasaloppet.  Min kämpe! Är så stolt så stolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar