torsdag 9 december 2010

Firmafest

Lerbäcks Teater med pjäsen "Det Swedenborgska rummet" 

Igår hade vi personalfest. Vi åkte till Åsbro och Lerbäcks Teater där en trerätters middag varvades med teater. Det var både utsökt mat och underhållning och väldigt spännande att få lösa en mordgåta. Det röda vinet var lika gott att lukta på som att dricka. Servitörerna var också skådespelare i teatern, och de var både underhållande och trevliga. Proffsiga skådespelare dessutom. En helt underbart trevlig kväll!

3 kommentarer:

  1. Åhh, har du varit på besök i våra trakter :). Lerbäcks teater är väldigt populärt, de brukar ha Astrid Lindgren-tema varje sommar, någon gång ska sno med mig nått barn och åka dit :)

    SvaraRadera
  2. Japp Åsbro var vi i! Vi åkte förbi busshållsplatsen där Jenny, Kajsa och jag satt och filosoferade morgonen efter din 30-årsfest :P Jag tänkte låna med mig Thilde dit sommar för jag har hört att barn-teatern ska vara jättebra!

    SvaraRadera
  3. Hehe, då hänger jag med dig och Thilde dit :).

    SvaraRadera