onsdag 1 december 2010

Google Translate


Jag saknar våra goa vänner i Sydafrika. Igår fyllde Thinus år och jag önskade grattis via hans Facebook-sida. Genom Google Translate skrev han följade meddelande till mig:
 Du måste låta oss veta vad dina planer är så att vi kan ordna en stor fest någonstans!
Inte illa av en Sydafrikan va? Nån som börjar ana var jag ska resa??? :) Google Translate är en bra funktion. Jag vet att min kompis Cristina som bor i Seattle använder sig av Google Translate när hon läser den här bloggen... Översättningen blir sådär har jag förstått, men det ändå kul att det finns sådana funktioner. Globalisation är kul!

4 kommentarer:

  1. Åhh, är det bestämt att ni ska åka nu? Skojsigt!! :D

    SvaraRadera
  2. Ja det är bestämt och det ska bli så kul! :D

    SvaraRadera
  3. åh vad skoj!=) När blir det?

    SvaraRadera