måndag 31 oktober 2011

Måndagstankar

Måndag igen...

Per är i USA just nu, han landade precis. Jag vill också vara där... en  hel vecka ska han vara borta... 

Jag tänkte ta tillfället i akt att träna denna vecka. Förra veckan var hektisk eftersom examinationsuppgiften skulle vara klar i fredags, men den här veckan har jag inte så mycket skolarbete att göra. Jag ligger efter med träningen pga allt skolarbete. Om en månad åker vi ju till Gamiba så jag måste få lite magrutor tills dess (kommer aldrig hända, men önska kan man). I dag var jag faktiskt duktig och gick till gymmet, trots att jag var trött och ville hem. 

Om två månader ska vi flytta ifrån vår pytte-lägenhet. Vi ska försöka byta Pers lägenhet (som han just nu hyr ut i andra hand) till en större lägenhet. Igår var vi och kikade på en jättestor 2.a på väster. Hela 92 kvm var den på. Jag höll på att gå vilse i lägenheten. Jag är inte van att kunna gå från rum till rum och köket var lika stor som hela vår nuvarande lägenhet ("hela" är i detta sammanhang 27 kvm). Jag har inte bestämt mig om vi ska byta till den gigantiska lägenheten, ska undersöka andra alternativ först. Har dessutom lämnat intresseanmälan hos varenda hyresvärd, så förhoppningsvis ska vi finna nåt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar