lördag 8 oktober 2011

Vi har ett par gästforskare som arbetar på mitt jobb just nu. DeWet heter den ene och är från Sydafrika. Han handledde min c-uppsats så det är väldigt roligt att få träffa honom igen. Den andra forskaren heter Marieke och kommer från Holland. I morgon ska de komma hem till oss på lunch och jag ska bjuda på smörgåstårta. Jag är i full gång med att fixa i ordning den nu och jag tror faktiskt att den kommer bli riktigt god! Man har ju lite krav på sig när det är första gången i deras liv som de ska äta smörgåstårta och de måste ju tycka om den liksom. För att vara säker på att den skulle vara god valde jag att göra den själv...för själv är ju bäste drängen...vi får hoppas det är så. Just nu funderar jag bara på om tårtan ska dekoreras ikväll eller i morgon bitti... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar