fredag 2 december 2011

Äntligen december!

Jag har längtat efter att den här månaden skulle börja ända sedan vi köpte resan till Gambia för ett par månader sen. Den här månaden är fullproppad med aktiviteter:

  • Ikväll ska vi på bio med några kompisar.
  • I morgon åker vi till Småland för att hälsa på Pers familj.
  • På onsdag ska vi på julbord med wec360 på 4.e våningen (LÄNGTAR, älskar julmat och jag älskar 4.e våningen!).
  • På torsdag åker vi till Gambia.
  • När vi kommer hem åker vi till Värmland för att fira jul.
  • Mellandagarna spenderas i Örebro eftersom jag ska jobba och vi ska packa inför flytten, städa, kasta och köra saker.
  • Sista dagen på året flyttar vi. Det nya året ska skålas in med en festlig middag med Hanna och co. 
När december är slut behöver jag nog en ny semester. Gambia är underbart nära nu och alla förberedelser är klara:
  • Ny bikini är inhandlad (behövde en eftersom jag bara har 3 st sen tidigare).
  • Ny resväska (med fyra hjul, hård plast och färgen är lila). 
  • Solskyddsmedel SF30 är inhandlat från fyndhörnan på IKEA. 
  • Kamran är framrotad. 
We're ready!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar