söndag 22 januari 2012

Söndag!

Ligger i soffan och myser i Pers badrock. Har nyss duschat och ätit. Kan livet bli så mycket bättre egentligen? Det enda tråkiga är väl att det är just söndag och helgen är slut. En ledig dag till hade inte varit fel. Faktum är att jag uppskattar sällan söndagar och tar inte tillvara den som en ledig dag. Jag tänker ofta på att man ska jobba nästa dag och att det ändå inte är någon idé att hitta på nåt, helgen är ändå över... Dumt tänkt! Det är fortfarande helg, det gäller bara att lära sig leva i nuet och ta tillvara på tiden. Lättare sagt än gjort...jag har i alla fall ännu inte lärt mig hur man gör...

2 kommentarer:

  1. ja jag håller med dig! Och i helgen hade jag bara söndag som ledig dag och det kändes verkligen i går! Det var super kul att ses senast men snart blir det middag och allt :) kram kram//Kajsa W

    SvaraRadera
  2. Jag ser verkligen fram emot middagen! Ska bli så kul!!!

    SvaraRadera