torsdag 20 augusti 2015

I morgon blirvår skrutt 7 månader!!! SJU månader! Nu börjar det kännas att tiden går snabbt! För sju månader sedan hade vi varit på BB i drygt två timmar. Jag minns allt och jag minns smärtan, många jag pratar med har svårt att minnas den, men det har inte jag. Jag var klar i bollen och minns allt, men skulle kunna göra om allt nu på en gång, det var bara fantastiskt!

Sommaren är snart slut. Hösten närmar sig. Ska bli mysigt med höst...men ska jobba lite extra på helgerna. Ska bli skönt att tjäna lite extra pengar, men lite skrämmande att börja jobba igen. Tänk om jag glömt allt...känns som jag glömt allt...hur gjorde man en hörselmätning nu igen?

Längtar tills julafton. Tänk att få ha ett eget barn på julafton. Tänk att få fira julen för hans skull (just i år kommer han inte fatta mycket, men ändå!!). En jul hemma hos oss i Leken. Underbart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar