torsdag 25 augusti 2011

September

Vänta lite nu. September är ju snart! Jag känner mig inte riktigt redo för september än. Det är så mycket som händer då; jag börjar skolan igen (ska  läsa masterprogrammet), jag ska hinna med en massa saker på jobbet (klarar jag verkligen allt jag åtagit mig?) och ska åka på kurs till Stockholm. Sen vill jag hinna med en massa saker på fritiden; hälsa på Freddy och hennes lilla bebis, gosa med Thilde (som jag saknar nåt så fruktansvärt), gå ut i skogen och plocka svamp och rensa bland mina ägodelar som bor i ett förråd hos mina föräldrar. Jag kanske känner mig en gnutta stressad, men jag vet att jag klarat av allt jag tagit mig ann hittills så jag ska nog fixa den här hösten med. 

I morgon är jag i alla fall helt ledig! Jag ska ta en förtjänt sovmorgon, sen ska lägenheten städas, fönster putsas, kött stekas och tårta bakas. Per fyller nämligen 30 nästa vecka så på lördag ska vi fira med våra familjer, vilket ska bli himla kul!

Nu ska jag varva ner och njuta av en lång helg!

2 kommentarer:

  1. spännande, vad är det för kurs du ska gå här? :) Du kommer klara allt galant, precis som alltid ska du se :)

    SvaraRadera
  2. Vi börjar med en kurs om ledarskap. Det ska bli spännande :)

    SvaraRadera