torsdag 23 februari 2012

Livet just nu:

Idag var jag på MQ och provade två par super snygga byxor som jag ville ha. Jag provade storlek 26 och de var för stora, och det var tyvärr den minsta storleken. Jag brydde mig inte om det utan skuttade glatt ut från affären, lycklig över att storlek 26 är för stort för mig! Jag firade detta med att köpa glass och munkar, så i morgon kanske byxorna sitter bättre ;)

Just nu pluggar jag. Igen.

Per är sjuk. Han har feber och mår allmänt dåligt. Stackare. Jag har varit en duktig sjuksköterska som tvingat i honom ipren, alvedon och pepsi. Bästa medicinerna. Febern är på väg ner nu. 

I morgon är det helg. Veckorna går snabbt. Ska hela livet gå så här snabbt? 

På lördag ska jag till Åsbro och träffa gänget från studietiden. Åh vad jag längtar! Saknar alla så otroligt mycket!

Hej svejs!


1 kommentar:

  1. Du är en hjälte i miniformat, tack för din vård av mig!

    SvaraRadera