onsdag 15 februari 2012

Nyårslöften

Det går åt skogen med mina nyårslöften. 

Nyårslöfte nr 1: att skaffa linser (vilket jag faktiskt gjort). Jag har nu tränat under ett par veckor med att få in de små djävlarna i ögonen och imorse upptäckte jag att mina frustrerande försök att tvinga in dem i ögonen resulterat i att en lins gått sönder. Tillbaks på ruta ett...

Nyårslöfte nr 2: att börja träna. Idag när jag gick hem från jobbet noterade jag att jag passerade 3 gym varav det ena ligger mitt emot vår lägenhet. Har jag köpt gymkort för det? Nej.

Nyårslöfte nr 3: att gå till tandläkaren. Jag har inte skräck för tandläkare eller så, men det har bara inte blivit av...trots att det finns en klinik i vår trappuppgång. Ja ni läste rätt, i samma trappuppgång!!! Nu har vi bara bott här i en och en halv månad så jag kanske är ursäktad trots allt. 

Det är trots allt 10 månader kvar av året så det gäller att inte gripas av panik, Rom byggdes inte på en dag. Tack och go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar