måndag 20 juni 2011

New week.

I lördags firade jag Louise som nu är utbildad Arkeolog. Grattis Louise! Det var en trevlig examensmiddag hemma hos Louise föräldrar, med underbar Italiensk buffé (Louise har bott i Italien), kubb, cheesecake och trevligt sällskap. Tänk att det är ett år sedan jag hade min examensfest. Var tar tiden vägen? Skrämmande...

Idag har jag jobbat läääänge och sen har Per och jag varit till gymmet och tränat. Det känns i armarna nu kan jag lova. I morgon ska jag ta en löprunda om vädret tillåter (och tvätta). 

Midsommar närmar sig med stormsteg... Vi har fortfarande inte bestämt vad vi ska hitta på, men vi har i alla fall bestämt att fira för oss själva och förhoppningsvis resa bort nånstans. Kanske tälta. Kanske flyga utrikes. Kanske åka båt. Vi får se. Spontanitet är kul! Midsommar innebär också att det är en kort arbetsvecka, och det gillar vi. 

Den ljusaste veckan på året har börjat, så njut av ljuset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar