tisdag 29 oktober 2013

Bröllopsminnen

Det har gått tre månader sedan bröllopet och jag börjar vänja mig vid att bli kallad fru. Det har tagit tid att smälta alla intryck från bröllopet. Aldrig någonsin har jag känt mig så fin tidigare, haft alla jag älskar samlade samtidigt, få höra så många fina tal från familj och vänner och känna en sån kärleksfull stämning. Idag tänkte jag tillbaka på några höjdpunkter under bröllopet...när jag klev ur bilen och började gå mot vigselplatsen, att se alla som kommit för vår skull och se att de tyckte att jag var vacker! När toastmastern presenterade min far OCH min mor som talare. Jag blir så stolt och glad över att de vågade prata inför alla och jag är oerhört rörd över allt fint de sa. När vi stod där på vigsel platsen och tittade ut över folksamlingen...alla såg så glada ut, Thilde tittade på mig med stora ögon, Björn höll ett fint tal och Linnea sjöng fantastiskt vackert! Ceremonin var helt helt helt perfekt! Dagen gick så otroligt snabbt och det var så overkligt allt som hände men der är utan tvekan det bästa minnet i mitt lov och jag är så lycklig över att ha fått en så fantastisk man och är glad att jag har en så fin familj och härliga vänner som gjorde dagen helt sagolik!


3 kommentarer:

  1. Fantastisk dag och kväll!! Och vackra människor, speciellt prinsessan i mitten <3

    SvaraRadera
  2. Du var såååå vacker och dagen och kvällen var helt fantastiskt! Tack för att vi fick vara med på er dag!! Kram Sofie
    Ps har äntligen lyckats föra över bilderna till datorn, ska skicka några till dig nån dag...

    SvaraRadera
  3. Tack Sofie <3 åh jaaa, skicka gärna bilder, ska försöka knåpa ihop ett album snart :-)

    SvaraRadera