torsdag 24 oktober 2013

Förkylningen är över och jag är mitt vanliga jag igen :-)

Vi har under de senaste 4 veckorna haft Linus inneboende hos oss och så har vi haft besök av Emelie och Pers bror Anders. Jag älskar att ha gäster hos oss och jag hoppas att de har känt sig välkomna. Nu är det bara Per och jag här och det känns lite tomt vid middagsbordet om kvällarna...

Helgerna är verkligen fullbokade framöver och lika mycket som jag älskar att hitta på saker lika mycket avskyr jag att mina lediga dagar är uppbokade för mest av allt gillar jag att vara spontan och hitta på det jag känner för när helgen väl kommer. Just nu vill jag hälsa på Emma för det var alldeles för länge sen vi sågs nu.

På schemat den här helgen står extra arbete under lördagen och husvisning på söndag! Längtar så efter helg!

Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar