onsdag 19 februari 2014

Dagens tankar:

Den här bloggen är inge kul längre. Jag känner mig inte så glad nu för tiden, sådär som jag var förr. Trots att livet känns ensamt och tråkigt så är jag inte lika social som jag var förr. Kanske är det 30-års kris eller nåt. Kanske sörjer jag att ungdomsåren är över, jag inte är sugen på fest, men ni vet, jag saknar det där med att ha alla kompisar omkring sig, hitta på roliga saker, inte behöva spara pengar till hus utan kunna spendera dem på roliga saker. Hittar jag på nåt kul nu får jag ångest för att jag spenderar pengar på nåt och inte stoppar in dem på sparkontot. Jag vill leva kravfritt och ha kul, men samtidigt njuter jag av att ha ett meningsfullt jobb och av andra roliga saker som kommer med den här åldern. Så jag antar att det är nån jäkla kris. Usch, go away! Ska hitta på nåt kul för att trotsa lite... Det var dagens tankar...

2 kommentarer:

  1. Hjärtat! Jag längtar till försommar/sommar. Då ska vi uppsöka en grön park någonstans, i sällskap med rosé, ost och räkor. Sitta i timmar och vända och vrida på livet, som man gör allra bäst med dig <3 uppåtkramar /Linnéa

    SvaraRadera