tisdag 28 april 2015

Förändringar?

Ibland skulle jag vilka ändra på vissa saker i mitt liv, som kanske skulle göra mig lyckligare, som tex:

1) bli vegetarian (+ fisk). För att det känns nyttigare och för att jag hatar mat industrin med djur. Gillar inte fiskindustrin heller, men det skulle kännas tråkigt att bara leva på grönsaker.

2) handla ekologiskt. Finns ingen bra anledning att inte handla ekologiskt, det som hindrar mig är tyvärr priset. En ekologisk matkasse är dubbel så dyr som en "vanlig" matkasse visar undersökningar. 

3) starta eget. För att jag vill bestämma över mitt liv och äga min tid. Jag ska bara komma på en bra affärsidé först... 

4) träna och genomföra yoga varje dag. För hälsans skull. Tiden finns, måste prioritera bättre. Just nu promenerar jag varje dag, klapp på axeln för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar