torsdag 2 april 2015

För exakt en månad sedan, den 2 mars, började Pers resa mot Kina. Åh vad vi saknar honom, Viggo och jag! Jag tror aldrig vi varit ifrån varandra så länge tidigare...

Månaden har varit extremt lång, men den har samtidigt gått så snabbt, så som tiden gör nu för tiden med ett barn i ens liv. Viggo har utvecklats så mycket, han är vaken och medveten på ett helt annat sätt och för att inte tala om hur mycket han ökat i vikt!

Jag älskar ju att spendera tid med min familj i Sunne och det har varit underbart att bo här och få så mycket hjälp. Nu ser jag fram emot att få komma hem och få in våra egna rutiner i vardagen.

Nu ska det firas påsk här i Sunne och efter det åker vi hem igen. Längtar så mycket tills Per kommer hem!!!

Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar