måndag 13 april 2015

Per är hemma igen sen lite drygt en vecka tillbaka. Allt är som vanligt igen, fast bättre. Vi börjar få rutiner med Viggo och han sover allt bättre på nätter (han har iof alltid sovit bra), och numer sover han hela kvällen vilket innebär egen tid för Per och mig, vilket är värdefullt! Vi tittade på sista Hobbit-filmen, vilket tyvärr var en besvikelse.

Jag älskar att vara hemma och få pyssla och rå om min familj. Jag har sänkt kraven för vad jag ska hinna med på en dag när det gäller sysslor. Det viktigaste är att jag umgås med Viggo när han är vaken och att jag ser till att han får den sömn han behöver.

Jag brukar prioritera att gå ut på en promenad varje dag - om vädret tillåter. Idag promenerade vi runt elljusspåret för första gången. Det var verkligen balsam för skälen att få komma ut i skogen igen! Älskar vår fina natur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar