måndag 22 juni 2015

Stor eloge till mig idag. Vi var till IKEA Viggo och jag en SNABB sväng. Ja den var verkligen snabb. Vi lämnade huset 10.15, en timma efter att Viggo vaknat, och var hemma igen 11.38. Medräknat i tiden är alltså restid och blöjbyte inne på IKEA. Men trots det så blev det för länge för Viggo. Han var trött och ville sova (sover nu bredvid mig) och GALLSKREK hela vägen hem. Redan inne på IKEA hade han tappat tålamodet så jag fick bära honom på armen samtidigt som jag rättade en vagn med den andra handen. Jag försökte även välja ut vad jag skulle köpa och inte köra in i folk...jag hade förberett med handlingslista för att det skulle gå snabbt. Egentligen skulle vi ha varit till jysk också, men jag struntar nog i det. Får se i eftermiddag isf. Så stor eloge till mig att jag behöll lugnet. Ibland vill jag bara gråta själv när jag ser att Viggo har det jobbigt.

Vi ska ju sälja huset så jag håller på att köpa grejer för att pimpa huset med. Än så länge har det inte blivit så mycket saker, mest blommor och lite lycktor. Måste bara köpa rengöringsmedel till duschen så den ser blank och fin ut, sen får det duga.

1 kommentar: