måndag 25 april 2011

8 saker ni inte visste om mig

Jag blev utmanad på Sofie's blogg att berätta åtta saker om mig själv som ni inte visste. Ingen lätt utmaning tycker jag, men här kommer ett försök:
  • Jag älskar matlagningsprogram, om det sänds något matlagningsprogram när jag slår på TVn tittar jag alltid på det. Favoritprogrammen är med Leila och Per Moberg. 
  • Är helt ointresserad av film. Har inte ens sett "Armageddon" och somnar till de flesta filmer och har till och med somnat på bio ett par gånger.  
  • Är tidsoptimist.
  • Längtar efter barn!
  • Mina politiska ideologi är liberalism. 
  • Har maskfobi.
  • Är en djurälskare. Skrev protestlistor mot långsamma och plågsamma transporter av djur till slakteriet som 12-åring. 
  • Har kommit 3.a i en teckningstävling. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar