fredag 15 april 2011

It's friday!

Veckorna rusar iväg. Fredag igen! Lovely!

Idag har jag besökt medicinska biblioteket på sjukhuset och fått hjälp att söka artiklar till inlämningsuppgiften i kursen jag läser. Ni anar inte vad intressant och roligt det är! Har sökt masterprogrammet i höst. Vad har man gett sig in på, jobba heltid och plugga halvtid... vi får se om jag klarar av det. Just nu känner jag att jag måste det, det finns så himla mycket intressant och spännande att fördjupa sig i inom Audiologi att jag helt enkelt inte orkar låta bli! Samtidigt har man avsagt sig all form av fritid för några år framöver...

Nog om det. Nu ska jag ta en dans med damsugaren, gå till ICA, duscha och sen åka iväg på fest/middag. Blir helnyktert för min del. Måste ha full fokus på inlämningsuppgiften som jag ska skriva under helgen. Hoppas på eländigt väder.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. gu jag förstår inte hur du orkar plugga mer :) jag är skoltrött så skulle inte orka plugga men kul att du hittat något intressant o du brinner för det. kraaam

    SvaraRadera
  2. Usch jag vet inte heller om jag kommer orka. Jag vill så mycket men man har inte all tid i världen. Jag håller tummarna för att jag fixar det :) Kram

    SvaraRadera