söndag 18 september 2011

Höjdpunkterna sommaren 2011:

Sommaren är definitivt slut nu, men då får man värmas av alla underbara minnen från sommaren. Här kommer höjdpunkterna i bilder: 

Hannas födelsedagsfest. Av någon anledning blir den alltid blöt. I år regnade det väldigt mycket...

Det blev en oväntad och spontan raggartur till Torsby med Jane och Mattias. Jag kände mig som 16 år igen och hade minst lika kul som på den gamla goda tiden. 

Midsommar firade vi i tält och med en riktig lägereld vid en sjö. Urmysigt hade vi! 

Vi åkte till Småland och hälsade på Pers familj. Vi åkte även till Halmstad och hälsade på Vivi och Thomas som hade gemensam 30-årsfest. 


Sommarens absoluta höjdpunkt var Kroatien. Olidlig värme, sol, bad, glass och god mat. Behöver nog inte säga mer än så...

Jane och jag åkte båt genom Sunne och dansade loss på Fryksdalsdansen.

Att äta frukost ute på balkongen har varit en riktig höjdpunkt i sommar!

Sommarens alla glassar har satt sina spår, men ack så gott det har varit!

Jag åkte till Linköping och hälsade på Emma.

Vi spenderade en helg på Hotell Blå Blom i Gustavsberg. 

Nu är det bara att försöka överleva de här kalla och mörka månaderna vi har framför oss i väntan på nästa sommar. 

1 kommentar:

  1. sommaren har varit toppen, det håller jag med om men nog kan det bli en mysig höst också :)

    Hoppas allt är väl där!

    kram kram//Kajsa

    SvaraRadera