lördag 20 juni 2015

Hus

Viggo och jag ligger i gästrummet på nedervåningen för mamma och pappa sover i vår säng inatt. Det är första gången de övernattar så jag lånar mer än gärna ut säbcwb till dem. Per åkte till USA idag...

Mamma och pappa har hjälpt mig att sätta upp en lampa och en spegel. Vi ska pimpa huset lite för vi ska nämligen sälja det!!! Allt har gått så snabbt. Vi har köpt huset med DRÖMLÄGET! Sjötomt...

Vi har länge velat bo just där så när huset dök upp hade vi helt enkelt inget val än att köpa det. Huset ligger en bit från Örebro. Älskar att komma ifrån stan, samtidigt som jag kommer att sakna att kunna cykla in till stan - MEN, handen på hjärtat så har jag inte cyklat in väst många gånger...och har jag saknat att bo i stan (där vi bodde innan)? Nope. Så det här blir bra. Bra för Viggo och hela familjen! Jag kanske kommer sakna ytorna som vi har här, att det är vitt och nytt. MEN typ alla nybyggda hus ser ut som vårt hus och jag har ofta tänkt att ytorna gör att det blir mindre hemtrevligt. Med andra ord kommer vi trivas till tusen i vårt hus och jag kan fortfarande inte fatta att vi köpt det. Drömmar förverklas ibland... Jag är såååå lycklig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar